fbpx

Social Media Marketing

Στόχευση | Ανάλυση | Αφοσίωση | Δημιουργία
Διότι τα Social Media είναι κάτι παραπάνω από μία παρουσία.

Social Media Marketing

Στόχευση | Ανάλυση | Αφοσίωση | Δημιουργία
Διότι τα Social Media είναι κάτι παραπάνω από μία παρουσία.

Τι κάνουμε (με λίγα λόγια)

Σχεδιάζουμε τις διαφημίσεις σας, ρυθμίζουμε τις καμπάνιες σας, αναλύουμε τα δεδομένα τακτικά και βελτιστοποιούμε την απόδοση για να αυξήσουμε τα έσοδα και τους πελάτες της επιχείρησής σας.

Οι διαφημίσεις στο Facebook & στο Instagram είναι συχνά το πιο κερδοφόρο κανάλι για τους πελάτες μας λόγω του υψηλού αριθμού των χρηστών που χρησιμοποιούν τις 2 αυτές πλατφόρμες. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί το YouTube, το LinkedIn, το Twitter, το Pinterest, το TikTok κ.α.

Έτσι μέσω των Social Media δημιουργείται μία ευκαιρία να προσεγγίσουμε νέους πελάτες, οι οποίοι είναι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Η προσέγγισή μας στη διαχείριση διαφημίσεων
στα Social Media

Η εκτέλεση μιας καμπάνιας διαφημίσεων στο Facebook ή στο Instagram μπορεί να φαίνεται εύκολη. Στην πραγματικότητα όμως απαιτείται μελέτη και ανάλυση για να προσεγγίσουμε το κατάλληλο κοινό για το προϊόν ή την υπηρεσία της κάθε επιχείρησης, έτσι ώστε να αποκτήσει συνεχή, υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα, η οποία θα της κερδίσει περισσότερα χρήματα από ότι θα της κοστίσει.

Εμείς έχουμε το διαφημιστικό υπόβαθρο και την τεχνογνωσία, εσείς γνωρίζετε την επιχείρησή σας και τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Θα συνεργαστούμε, θα ερευνήσουμε τον κλάδο και τον ανταγωνισμό σας, θα κατανοήσουμε το υποψήφιο πελατολόγιο και πως αυτό αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να το προσελκύσουμε.

Η προσέγγισή μας στη διαχείριση διαφημίσεων
στα Social Media

Η εκτέλεση μιας καμπάνιας διαφημίσεων στο Facebook ή στο Instagram μπορεί να φαίνεται εύκολη. Στην πραγματικότητα όμως απαιτείται μελέτη και ανάλυση για να προσεγγίσουμε το κατάλληλο κοινό για το προϊόν ή την υπηρεσία της κάθε επιχείρησης, έτσι ώστε να αποκτήσει συνεχή, υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα, η οποία θα της κερδίσει περισσότερα χρήματα από ότι θα της κοστίσει.

Εμείς έχουμε το διαφημιστικό υπόβαθρο και την τεχνογνωσία, εσείς γνωρίζετε την επιχείρησή σας και τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Θα συνεργαστούμε, θα ερευνήσουμε τον κλάδο και τον ανταγωνισμό σας, θα κατανοήσουμε το υποψήφιο πελατολόγιο και πως αυτό αλληλεπιδρά με τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να το προσελκύσουμε.

Ενδιαφέροντα Στατιστικά

Facebook

• Υπάρχουν 2,6 δισεκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως ενώ στην Ελλάδα ο αριθμός αυτός ανέρχεται στα 6 εκατομμύρια.

• Το 26% των χρηστών του Facebook που έκαναν κλικ σε διαφημίσεις ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν μια αγορά.

• Το 44% των χρηστών παραδέχεται ότι η συμπεριφορά αγορών τους επηρεάζεται από το Facebook.

• Πάνω από το 98% των ενεργών λογαριασμών σε όλο τον κόσμο είχαν πρόσβαση στο κοινωνικό δίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.

• Υπάρχει 600 τοις εκατό αύξηση στις αλληλεπιδράσεις στο Facebook όταν η δημοσίευση αφορά βίντεο.

*πηγή: Statista - 2020

Instagram

• Υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως ενώ στην Ελλάδα ο αριθμός αυτός ανέρχεται στα 3,7 εκατομμύρια.

• Το 71% των χρηστών του Instagram είναι κάτω των 35 ετών.

• Το 72% των χρηστών λένε ότι έχουν κάνει αγορά σε κάποιο προϊόν που είδαν.

• Το 1/3 των Stories δημιουργούνται από επιχειρήσεις.

• Οι δημοσιεύσεις βίντεο έχουν 38% μεγαλύτερη απήχηση σε σχέση με τις εικόνες.

*πηγή: Statista - 2020

LinkedIn

• Υπάρχουν 675 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως.

• Υπάρχουν πάνω από 30 εκατομμύρια εταιρείες.

• Το 61% των χρηστών είναι μεταξύ 25 και 34 ετών.

• Το 45% των εμπόρων έχουν αποκτήσει πελάτες μέσω του LinkedIn.

• Είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των B2B, ακριβώς πίσω από το Facebook.

• Το 65% των εταιρειών B2B έχουν δημιουργήσει έναν πελάτη μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.

*πηγή: Statista - 2020

Pinterest

• Υπάρχουν 675 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως.

• Υπάρχουν πάνω από 30 εκατομμύρια εταιρείες.

• Το 61% των χρηστών είναι μεταξύ 25 και 34 ετών.

• Το 45% των εμπόρων έχουν αποκτήσει πελάτες μέσω του LinkedIn.

• Είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των B2B, ακριβώς πίσω από το Facebook.

• Το 65% των εταιρειών B2B έχουν δημιουργήσει έναν πελάτη μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.

*πηγή: Statista - 2020

Twitter

• Υπάρχουν 330 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως.

• Το 63% των χρηστών είναι μεταξύ 35-65 ετών.

• Το 67% των B2B χρησιμοποιούν το Twitter για το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων τους, σε σύγκριση με το 57% των B2C.

• Οι διαφημίσεις Twitter είναι 11% πιο αποτελεσματικές από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ζωντανές εκδηλώσεις.

• Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το Twitter για εξυπηρέτηση πελατών βλέπουν αύξηση κατά 19% στην ικανοποίηση των πελατών.

*πηγή: Statista - 2020

YouTube

• Έχει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες που το επισκέπτονται κάθε μήνα.

• 6 στα 10 άτομα προτιμούν τις διαδικτυακές πλατφόρμες βίντεο από τη ζωντανή τηλεόραση.

• Το 70% των προβολών προέρχονται από κινητές συσκευές.

• Είναι ο 2ος ιστότοπος με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, μετά το Google.

• Το 90% των διαφημίσεων στο YouTube αυξάνει τη δύναμη του brand.

*πηγή: Statista - 2020

Συχνές Ερωτήσεις

Ρωτήστε μας

Για την ιδέα σας, το project σας, για προσφορά, για όλα!